Friday, April 29, 2011

Saya Baru Belajar Perkataan Baru

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,



Tadi singgah Giant Taman Intan sebab adik aku nakk cari File yang boleh letak segala macam kertas untuk 8 subjects. Dia jealous sebab aku ada File tuu. Haha ;') Giant Taman Intan kan tutup pukul 10.30 malam. So apedehal singgah situ ken? Hehek ;')

Tengah dokk belek² segala macam File, Anis boleh cakap 'Kemol laa ayah. Kemol laa kakak. Kemol kemol.' Dia merengek macam nakk pergi Kluang Mall. HAHA :D Aku dengan ayah pun cakap laa 'Kluang Mall dah tutup laa. Dah pukul 10 lebih ni.' Anis sambung lagi 'Kemol laa kemol' Then si Zika ni pun cakap 'Bukan Kluang Mall laa. Tapi come on.' Aku dengan ayah terus 'Pulak dahh? Aneh.' Haha ;')

Omel jee bila budak kecikk cakap pelat ken? Hehe ;')

Kbaii, Chiaoo

No comments:

I Did It ! #3

Assalamualaikum,  Hai ! Maaf lama menyepi. Menyepi kerana mempunyai kekangan waktu untuk menaip mencurahkan segala cerita di sini. Maaf ...