Monday, February 27, 2012

A Thousand and One Stories #2

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,


Okay, ini merupakan sambungan entry minggu lepas. Yaa minggu lepas. Hehe ;') And cerita ni merupakan cerita minggu lepas jugek. Wawawa punyalah malas aku nak update blog ni kann? Haha ! While aku tengah serabut buat web page guna words 2007 ni tak jadi-2, tu yang curi masa update blog. Kononnya la. 

As u'olls tau, last week ada Pesta Layang-Layang Sedunia Kali ke-17 di Pasir Gudang, bermula pada 14 Feb 2012-19 Feb 2012 if I'm not mistaken. Since aku pun start cuti mid sem 18 Feb, so 17 Feb petang tu terus gerak JB, stay rumah classmates aku. Haha layang-2 punya pasal.

Cukup panjang dah mukadimah aku kali ni. Haha ! Oke-2 back to the main point. Plan asal nak gerak Sabtu petang, unfortunately, hujan lebat. Rasanya cuaca kali ni memang tak berapa nak baik kut sepanjang aktiviti tu dijalankan. Huu sedih kan? Hehe. Aku dengan classmates aku gerak jugek pergi petang tu ;') Nah tengok gambar jelaa.







Oke, itu sahaja untuk kali ini. Wawawa nak sambung buat web page ni. Okebaii ;')

No comments:

I Did It ! #3

Assalamualaikum,  Hai ! Maaf lama menyepi. Menyepi kerana mempunyai kekangan waktu untuk menaip mencurahkan segala cerita di sini. Maaf ...