Wednesday, June 20, 2012

It's My Birthday

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

'Semakin meningkat umur kita, semakin matanglah perangai kita. Itu yang sepatutnya.'




As the time goes by, it has been for a month since my birthday last month. Yaaa on 16th June 2012 ago, I've celebrated my birthday ;') Birthday kali ni memanglah tak disambut and tak berharap pun disambut ;') Ada yang nak sambut, tapi aku refused ;') Bila dah besar macam ni memang tak terasa nak celebrate pun. Tatau laa kenapa kann. By the way, thanks to those yang wish and thanks juga kepada colleagues yang tak jadi nak baling tepung malam birthday aku cause tahu baju kerja aku hanya ada satu jee. Hehe ;') Thanks juga kepada yang bagi hadiah. And aku tatau kenapa mesti bagi rantai, gelang and cincin? Tatau dah mana nak letak 3 items ni. Simpan buat perkasam je kott. Aku dah pakai rantai yang NBS bagi tahun lepas, and rantai tu masih lagi kekal di leher. Gelang pun aku dah pakai. Birthday present masa tahun 2010. Cincin? Cincin memang dah ada cincin sendirian berhad.


No comments:

I Did It ! #3

Assalamualaikum,  Hai ! Maaf lama menyepi. Menyepi kerana mempunyai kekangan waktu untuk menaip mencurahkan segala cerita di sini. Maaf ...