Wednesday, June 27, 2012

Belum Pencen Lagilah, Hanya Mau Berehat Sebentar

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,


Panjang tak panjang laa title tu kann. Bhaha kemain lama aku berdiam diri tidak mengerah kepala otak ni untuk melahirkan ayat-2 yang bernas untuk update blog tersayang ni yee. Bolehlah dikatakan agak busy. Masa kat Poli busy sebab study. Bila dah start cuti, dah balik rumah, busy kerja pula. Hehe ;') Maaf. Kepada HencekHaikal, maaflah. Sifu km0o ni belum pencen lagi yee. Berehat untuk seketika je. Tatau laa berapa lama seketikanya tu kann. Hehe ;') Ahh banyaklah sifunya. Hewhewhew :/

Nak kata takde benda nak share, ada je benda yang nak di share. Tapi entahlah ekk. Tak terasa nak menaip dah sekarang ni. Orang kata nak menaip ni kena ambil mood dulu. Haa cenggitu ler. Hihi :D Banyaklah ambil mood. Emm ni pun update untuk ucapkan terima kasih kepada itu HencekHaikal iaitu mantan ketua kelas Rumbustious Students of 5 Ikhtisas 2010 kerana telah menjadikan saya sebagai sifunya. Haa sifu katanya ;') Sekarang tengok jelaa dia dah semakin aktif berblogging berbanding aku ;') Baguslahh. Keep it up. Header yang ada kat blog aku ni pun dia yang buat. Whaha :D Aku je yang dah mula senyap sampai Encik Nuffnang merajuk dah dengan aku. Kahkahkah :D


Okbye, Chiaoo. Lain masa kita bertemu lagi ;') Peace !

2 comments:

Aliff Haikal said...

hahahahahahhaha tudiaaa sifu aku ! :3

Siti Nurhamizah ツ said...

@Aliff Haikal: Tunjuk ajarmu aku. Haha ! Teruskan berblogging sampai famoussssss !

I Did It ! #3

Assalamualaikum,  Hai ! Maaf lama menyepi. Menyepi kerana mempunyai kekangan waktu untuk menaip mencurahkan segala cerita di sini. Maaf ...