Tuesday, August 28, 2012

Syawal Dirai

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,


Fuhhh fuhhh. Banyaknya habuk. Penuh sawang dah ni haa. Haaaachuuuuuuuum =3= Haaa tu diaaa. Sampai terbersin dah haa. Aishhh. Maaflah dibiarkan sepi je blog ni. Mood takdok nak update. Hikhokk ni pun update sebab semalam duk stalk blog sendiri. Rasa kesian pula tak di update. Ahaii ayat =='

Harini masuk Syawal ke-10 dah. Alhamdulillah seminggu lebih kita telah meraikan Syawal, dan seminggu lebih juga kita telah meninggalkan Ramadan. Harap-harap kita akan berjumpa lagi di Ramadan yang akan datang, InsyaAllah jika diberi kesempatan untuk meneruskan kehidupan ;') So, amacam raya?

Raya? Hmm tak semeriah tahun yang sudah raya tahun ni. Tak tahu kenapa raya kali ni memang bosan. Raya pertama je dah selesema dan berlanjutan sehingga raya ketiga yang ditambah dengan batuk dan demam. Memang awesome. Walau apapun, Alhamdulillah kerana masih dapat meraikan Syawal. Nah hamek le tengok gambar raya yang tak meriah ni haa >,<' *Ayat nak sedih X)

Dari kiri: Mizaa (First), Ayah, Ibu, Hanis (Last), Hakimi (Third)
and Haziqah (Second)
Gambar raya pertama untuk tahun ni. Susunan pun terabur. Kelam-kelibut
dah time ni haa. And rasanya ni je gambar yang sempat diambil ;'0

Atas dari kiri: Sarah, Diana, Bella, Mizaa
Bawah dari kiri: Sarah, Diana, Shafinaz, Mizaa
Raya keempat. Diana call ajak pergi beraya. Yaa terpaksalah drive and terpaksalah tempuh jammed yang paling dibenci. Takkan nak ride pula kan dengan baju kurungnya tu? Hikhokkk. Time ni pergi rumah Shafinaz, Bella and Eqin je kott.

Atas dari kiri: Fatin, Aqilah, Aqlini, Syuhada, Nadia, Mizaa
Bawah dari kiri: A'ai, Raihan, Izni, Syhuhadah, Shafika
Masih menanti gambar ramai-ramai daripada
Bonda Asheeq and Mama Wada ;')
Mula beraya dengan rakan-rakan kelas ex Rumbustious Students of 5 Ikhtisas 2010 daripada raya kelima sampai raya ketujuh. Nampak tak excited nya masih ada? Ehekk rinduu nak berkumpul ramai-ramai. Masa-masa macam ni la kita kena ambil kesempatan untuk berkumpul semula. For those yang tak dapat nak join, InsyaAllah next time kita jumpa yee ;')

To ex-classmates yang berjaya continue study in degree, good luck kat tempat baru ye gang ! All the best ! We are the best !

Last but not least, Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir, Mental & Fizikal yee ;') 10 jari disusun memohon ampun dan maaf daripada kalian andai ada salah dan silap sama ada secara sengaja atau pun tidak sepanjang saya menjadi blogger yang tidak terkemuka ini ;') Sekian,

NOTAKAKI: Kalau kebenaran memang dah sah ada depan mata, nak tutup guane lagi? Jujur kan bagus. Ye dakk?

Kbyee, jumpa lagi di lain entry, jangan lupa untuk click iklan yang ada kat blog ni kalau ada. Assalamualaikum ;')

No comments:

I Did It ! #3

Assalamualaikum,  Hai ! Maaf lama menyepi. Menyepi kerana mempunyai kekangan waktu untuk menaip mencurahkan segala cerita di sini. Maaf ...