Saturday, December 1, 2012

Holiday Has Begin ! Yeay !

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,




Hye ! Eh hye sumorangg ! Yee, awak yang comel, handsome, kacak, macho, cantik, manis tu. Kita jumpa lagi. Sihat dop? Hehehe ;') Finally ! Final pun dah tamat. Oh seminggu yang lepas final aku habis dan dah seminggu sebenarnya aku balik Kluang duk menguruskan diri yang dah gemuk ni. Kahkahkah :D Kita tengok, dalam masa tiga minggu ni, boleh tak aku turunkan berat badan aku macam duluu. Wait and see yaa. Memang berharap oii. Sakit oii asyik kena kata gemuk jee. Erghh tension jugak kekadangg. Ahh dah lari topik !

So, how's my final? Alhamdulillah, syukran jazilan aku boleh buat. Boleh buat and boleh score. Score banyak mana tu tak tahulah kan. Kita tunggu je result keluar 10 December ni nanti. Takpe, 9 hari je lagi. Berdebor oi berdebor. Dedo je rasa. Hahah :D Doa banyak-banyak okay ! Berharap sangat takde subject repeat. Sakit weh repeat. Lagi-lagi kalau nak kena jadi Peguam Perundangan lagi. Ahh tak sanggup. Cukuplah satu sem je aku kena lantik jadi Peguam Undang-Undang Perdagangan. Next sem biarlah dilantik untuk menjadi Peguam Undang-Undang Syarikat pulaa ;') Hahah suka berangan tau Miza ni ! 

Setiap kali keluar kelas, habis jawab paper, hati aku tenang. Setenang air di lautan tanpa gangguan si buaya. Kalau aku tenang tu, maknanya, InsyaAllah aku pass ;') InsyaAllah. Doa je yang mampu aku kirim. Tapi ! Ohh ada tapinyaaa tuu. Untuk paper terakhir, keluar dewan. Aku rasa kecewa nak menangis nak meraung nak menjerit sebab last paper aku cuai. Cuai yang membuatkan aku rugi. Rugi sangat-sangat. Hmm. Takpelah. Dah lepas. Malas nak ingat lagi. Memang tunggu je result keluar nanti. Memang risau tahap maksima dah ni. Aishhh =='

Walaupun cuti untuk sem ni tak selama cuti sem lepas, aku tetap bersyukur. Bersyukur dapat relase tension tanpa perlu memikirkan masalah study, nak kena hafal itu ini, dapat makan sedap-sedap 2 hari sekali ibu aku buat kek, mana tak heaven. And the most special, dapat jumpa Encik Kesayangan. Heheh ;') Jauh kan. Jumpa sekali sekala je even setaman. Tak payah nak menggedik kata aku date hari-hari dengan dia. Grr' Eh meronta pula. Eh okay. Aku memang suka melalut. Kbaii. See yaa on next entry !

Best nya kalau dapat snorkeling :D

Chiaowww :D

No comments:

I Did It ! #3

Assalamualaikum,  Hai ! Maaf lama menyepi. Menyepi kerana mempunyai kekangan waktu untuk menaip mencurahkan segala cerita di sini. Maaf ...