Wednesday, June 27, 2012

I Did It !

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,


Hai u'olls si cantik dan si manis, si kacak dan si macho, tak lupa juga si comel. Sihat? Wehoooo. Harini masa petang aku dihabiskan dengan meng-edit blog yang dah kusam masam bersawang penuh dengan sarang si labah-labah yang comel-comel belaka ;') Even blog yang aku edit sendiri ni takdelah secantik dan secomel blog kalian, tapi okela bagi aku. Aku dah puas meng-edit. Sakit juge tengkuk ni. Hehe ;')

Well well well well well well (berapa banyak well daaa). Benda ni dah lama dah. Dah sebulan yang lepas punya cerita. Tapi baru harini berkesempatan nak menaip and berkongsi pasal ni. Hewhewhew ;') Ni pasal result. Yaa entry sebelum-sebelum ni pun memang pasal final exam aku je kan?? Hehe ;') Masa tu ahai tak payah cakaplahh. Memang aku risau yang amat. Masa paper Akaun and Statistics aku tak seram sangat lepas jawab soalan, aku kira-kira semula markah memang dah target A and B jee. Tapi bila tiba paper Micro and Business, huhh memang down dahh. Tak tenteram dibuatnya. Business memang target kena repeat dah masa tuu.

Tapi bersyukur Alhamdulillah, bila result keluar jee 21 May haritu, aku takde kena repeat and semua lulus even tak dapat 4 flat and AKJ ;') Senyum sampai ke telinga sebab pointer 3 ke atas even atasnya tu pun siket jee. Haha ! Meh tengok siket result yang tak seberapa ni yee ;')


Yang masuk final just Fundamentals of Accounting, Statistics, Microeconomics and Business Management je yee. 4 jee. Sem depan maybe lebih 1 or kurang 1. Macam tula. Tak berapa nak ingat sangat ;')

Tak sia-sialah aku bersengkang mata sampai 3 4 pagi study semata-mata untuk final ni. Yee aku memang study last minute punya orang ;') So, janganlah pelik kalau aku study kadang-kadang tu sampai lepas subuh baru nak tidur yee. Even kadang-kadang just tidur untuk 2 jam jee sebab petang tu aku memang tidur sebab nak cover malam. Aku memang tak boleh study siang. Waktu study aku just pukul 10 dan ke atas ;') Budak study last minute memang macam ni ;')

Harap-harap sem depan dan seterusnya pointer akan terus meningkat and takde repeat. Aminn ;') Doakan yee.

Okbye, Chiaoo, kita jumpa lagi di lain entry ;') Jangan lupa click iklan kat bawah ni ;')

2 comments:

Aliff Haikal said...

banyak gila subjek kau d0www !

Kira okay ahh 3.00 ke atas ! tahniah Myzaaa !

Siti Nurhamizah ツ said...

@Aliff Haikal: Tu just 8 subjects yang kena belajar. Yang masuk final just 4. Lagi 4 tu just macam nak buat lepas naik sem jeee. Tapi kalau yang 4 tak masuk final failed, tetap kene repeat laa.

I Did It ! #3

Assalamualaikum,  Hai ! Maaf lama menyepi. Menyepi kerana mempunyai kekangan waktu untuk menaip mencurahkan segala cerita di sini. Maaf ...